5+4 haftalık hamileyim doktor keseyi görüyoruz ama kesenin etrafı kan dolu bebeği göremiyorum dedi.Dışarıdan kanamam yok ağrılarım var hafif pazartesi günü tekrar gel bebeği göremezsek boş gebelik olabilir dedi. Bu şekil 5+4 te bebek görünmeyen varmı?