Ben şu an 7 haftalığım 5. Haftadan itibaren hep dediğiniz gibi kanama leke oluyor tüp bebek olduğu İçin tam tedavi uygulanıyor zaten ilaçlar iğneler hergün acile de gittim hemen ama ekstra bişi yapmıyorlar siz eğer ilaç iğne progesteron kullanmıyorsanız bence hemen gidin