omeryamac 37+3 um. Bugün kontrolüm vardı. Oglum sezaryen oldugu icin bu planli artık. Kızım gelecek Kayra ' m. Aynı gun olan var mi? 3250 gr. Dedi doktorumuz sağlıkla gelsinler miniklerimiz ☺️
Eelliiff1234 omeryamac banada doktorum 11 martta alabilirim dedi bakalım bu cuma kontrolüm var suyunun durumuna göre hareket edicez azalma durumu varda biraz. Salıya kadar idare etsin diye bekliyoruz
omeryamac AnayimBenAna_ Mervecimmm olur hayırlısıyla alalim kucaklarimiza. Kızım olmasını cok istiyordum oglumdan sonra bir de kız cok mutluyum ama korkuyorum da
Mervecimmm omeryamac ne güzel Allah gönlüne göre vermiş. Benim de 2. Kızım olacak. Onların gözümün önünde büyüyüp genç kız olduklarını hayal ettikçe heyecanlanıyorum ☺️
sd18 omeryamac amin inşallah haftaya hepimiz doğurduktan sonra da burada güzel haberlerimizi paylaşalım inşallah 🙏🏻🌸
Eelliiff1234 Yorumlardakilerden en önce ben gibi duruyo 😅 kızlar ben bi doğurayım sonra siz doğurun lütfen 🤣🤣
Mervecimmm AnayimBenAna_ ay keşke daha erken alsa benimkini de ama en son perşembe günü gittim kontrole hiçbir doğum belirtisi yok 39. Haftaya kadar dayanır bence kalabildiği kadar kalsın dedi sesimi çıkaramadım 😅Bu perşembe son kontrol bakalım ne diyecek
seyma0661 omeryamac benim ilk gebelik ama makat geliş olduğu için mecburen sezeryan olacağız 🥹 Çarşamba günü gün almaya gideceğiz 38+2 oluyor. Tahminime göre benimde 12 Marta verir ilk doğum diye biraz uzun tutmak istiyorlar