Arkadaslar merhaba, ayri ayri 2 soru soracagim size🌸 birincisi yarin devlet hastanesinde randevum var 12.haftaya yaklastim, ikili tarama testi yaptirmak istiyorum. Once normal gidiyorum, tarama testi yaptirmak istedigimi soyleyince doktor bakip beni uzmana yonlendiriyor ve ben sira alip baska zaman tekrar mi geliyorum? Ve ac/tok/ tuvalete sıkışık nasıl gelmeliyim?
Ikinci sorum ise toksoplazmaya karsi bagisikligim olmadigi cikti kan testlerinde. Yarin iftara bir yere davetliyim ve ev sahibinin evcil kedisi var. Evcil, asili kedilerde risk olmadigini okumustum ama bu konuda bilginiz var mi? Simdiden cok tesekkurler🌸