Dedekurt
Yaa🥹🥹 biraz zor bi hafta gecirmişsiniz, inanın çok normal donem donem hamileligin her evresinde bende yaşadım, sonucta hayatta da biseyler olmaya devam ediyor etkilenebiliyoruz, hastalık da cok etkiliyor bende bu hafta biraz hastaydım o da iyice psikolojimi bozdu.
İyidir inşallah annesi 🙏🙏🥰🥰🌸🌸 iyi düşün iyi olsun 🥰🥰🙏🙏 bazen bende inşallah iyidir diye düşünüyorum tabii ki ama bazende mantiken sey geliyor aklıma çok zor durumlarda olan kadinlarin hamilelikleri var sağlıkla doğuyor bebisler ona rağmen.
Ağlayıp rahatlamak da gerekiyor bazen bence , az önce bi tur daha ağladım mesela yine bi geldiler çünkü 🥲
Bir de hazırlıklara başladınız mı? Ben 20. Hafta detaylı ultrasondan sonra çok daha iyiydim hazirliklarim hızlanmıstı, alışverişi odası osu busu derken gerçekten çok keyif almisitm kafam uzaklaşmisti bazı düşünceler. Sizde başlayınca hazırlıklara eminim çok iyi gelicek🥰🌸