Ipek0506 20. Haftada birinci dozu olmuştum sonra doktorum 30. Haftada ikinci dozu karma aşıyı yaptır dediği için gitmemiştim. Bugün 28+0 ım rutin gebe izlem için gittim. Ebe eğer karma aşıyı bulamazsan ikinci dozu 32. Haftaya kadar yapmamız lazım ona göre haber ver dedi. En geç 36. Haftaya kadar yapıyorlarmış ama ilk dozu 20. Haftada olduğun için ikinci dozu da en geç 32de yapmamız lazım dedi. Ama karma aşıyı bi eczanede buldum bugün 30. Haftada gidip onu yaptıracağım direkt. Size de tetanozu yaparlar şuan diye düşünüyorum