miniksercemm x kromozomları y ye göre daha dayanıklıymış yani ondan daha fazla hayatta kalıyormuş ama y kromozomları da daha hızlıymış. Yumurtlamaya yakın olunca erkek deme nedenleri, y ler hemen ulaşıyor yumurtaya. Ama arada 2 gün olunca mesela y lerin ömrü tükeniyor ve arkadan gelen x ler dölleniyor kız oluyor😃 yani kaplumbağa tavşan hikayesi gibi hahah🙊 Ne kadar tutar, erkeğin spermindeki x ve y oranı nedir vs bunlar bilinmez tabi kişiden kişiye değişir. Mesela sperm hareketi az ve yavaş olan birisi bunu yaparsa 3 gün hayatta kalmayacağından ya da yumurtaya ulaşamadan hepsi öleceğinden dolayı , kız olsun diye uğraşırken belki de hiç hamile kalamaz ve çocuğum olmuyor diye tribe girebilir ama yumurtlama günü yapsa ilk ay olacak belki. O yüzden bilimsel olarak doğru da olsa , her insanın vücudu, yumurta kalitesi , sperm kalitesi ve hareketliliği vs farklı olduğundan ne kadar tutar bilemiyorum😊 Ben yumurtlama gününe yakın tuttuğunu düşünüyorum mesela ya o gün ya bi sonrası, kız oldu 🌸