Tebrikler 🥹 Henüz doktora gitmek için çok erken. Eğer folik asit kullanmıyorsanız ne kullanacağınızı öğrenmek için gidebilirsiniz ama yaklaşık 1500lere çıkana kadar 2 günde bir aynı saatte aynı yerde kan vermeye devam edip sonra doktora gitmeniz gerek ❤️