Bihterziyangil Selam kızlar, aşılamamın 9. Günü akşamı ilacimin etkisi gecti ve testte negatifi gördüm. Bugun aksam 10. Gün laboquick test yaptim negatif. Sizce pozitife döner mi?
babygirl02 Bihterziyangil adet olana kadar şans vardır tabiki 14. Gün negatif gören 15. Gününde pozitif görebiliyor canım inşallah sende güzel sonuçlar alırsın
Bihterziyangil babygirl02 birazcik umidim vardi acikcasi laboquick test ile yaptim insallah ilerleyen gunlerde pozitifi gorebilirim canim çok teşekkür ederim🫶🏻💐
Bihterziyangil mrp2023 aslinda bende direkt tup bebek istedim ama 3 kez asilama denenmeliymis mecbur bekliyorum ve bu ilki insallah ilkte olur🥹 saglikla alin kucaginiza benim icin de dua edin nolur🌹
Bihterziyangil mrp2023 evet devlette. Bende de esimde de herhangi bi sorun yok. O yuzden mecbur asilamadan baslandi. Olmazsa oyle tup bebege gecilecek