arinmommy Kızlar ayaklarım ellerim çok yanıyor özellikle ayaklarım başına gelen oldu mu ve sebebi ne olabilir daha doktor kontrolüme de var endişelenmeli miyim
bcmbzz arinmommy benimde böyleydi kontrolde kolestrol olabilir dedi dr kan istedi dediği gibi çıktı kolestrol yükselmiş cnm
Miniboy arinmommy benim hamilelik ilk belirtimdi ayak yanması😀 20 haftaya kadar ara ara yoğun yanıyordu geceleri şimdi 26 haftalık olduk çok arada oluyor. Hormonlardan kaynaklı normal olduğunu söylemişti doktorum. Herhangi birşey çıkmamıştı.
melike1-2 @arinmommy bende de durum aynı 20.haftadan beri yaşıyorum 26 haftalık oldu ama bende şeker var o yüzden yanıyor hamilelikte iyice arttırdı 🥲
arinmommy melike1-2 melike1-2 gebelik şekeri mi yoksa normalde de şekeriniz var mıydı çok geçmiş olsun bu arada.. ben de gebelik şekerinden endişelendim