Sengul2256 sağlık bakanlığıda öneriyormuş. Bir kadın doğum doktoru önermişti, benim annemlerde eskiden beri yaparlarmış; bir ılık su dolu kovaya bir çay bardağı kadar yada biraz daha fazla döküp oturuyorsunuz. Duştan sonra yapın sonrasında sadece temiz kuru ütülenmiş bir havlu ile kurulanıp giyinin haftada iki kere falan yapsanız yeterli oluyor.
Ben kovaya yapmadım, bir bardak ılık suya 4/1 kadar sirke koydum temiz pamuklarla bir kaç kez bekletip sildim haftada 2 kere. Çok yoğun enfeksiyonum vardı neredeyse bu yöntem geçirdi diyebilirim. Birde doktor munurol verdi ikisi geçirdi şükür ki. Probiyotik yoğurt falanda tükettim geçti hemen.