Annelikk16 Kızlar bebeğiniz hareketini nasıl hissediyosunuz ben 18. Haftaya yeni girdim arada damar atıyor gibi hissediyordum bazen 1 kere hissediyorum benim gibi olan var mı siz ne zaman ve ne sıklıkla hissediyorsunuz ?
aleynaozalpp14 Annelikk16 canım benim de ilk Gebeliğim bebeğimin hareketine 18’den sonra böyle seninki gibi hissetmiştim böyle kalp atar gibi pıt pıt şeklinde ondan sonra 21. haftadan sonra tam hareketlerini hissettim dışarıdan görünmeye de başladı böyle tekmeliyor bildiğin şu an 25. haftadayım
Aysegul466 Yeni yeni hissetmeye başladığın için çok hareketli olmaz 20-23lere geçtiğinde artık içinde küçük bir tırtıl var gibi hissedersin ben şu an 33 deyim baya baya kemiklerini hissediyorum can acıtıcı hale gelddi şiddetli olduğunda