Kızlar 33 haftalık hamileyim ve bugünlere hiç kolay gelmedim. Başlarda yaşadığım kanamalar, sonrasında başlayan kasılmalar sancılar ev hapsi derken yeni yeni hareketlerim serbestleşti. Ama benim kaygılarımın azalması gerekirken artarak devam ediyor. Hep olumsuz şeyler geliyor aklıma, ya şöyle olursa falan filan diye.. Hormonlardan mu böyle bilmiyorum ama bazen çok huzursuz edecek, ağlatacak duruma getiriyor beni. Gördüğüm en ufak olumsuz yorum veya cümle sanki ben de yaşayacakmışım gibi hissettiriyor. Bebeğime hepimizin olduğu gibi sağ salim , sağlıklı bir şekilde kavuşabilmek istiyorum ve olumlu şeyler düşünmeye çalışıyorum. Fakat bazen kötü düşüncelerime engel olamıyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Çok üzülüyorum 😔