Arkadaşlar 15 hafta 7 mm rahim ölçüsü ile acil serklaj oldum şuan 5.günüm serklaj sonrası 17mm oldu rahim ağzım hastaneden taburcu oldum evde lavabo harici kalkmıyorum hastanede ameliyat sonrası 2 gün ağrım oldu şuan ağrım yok şükür sadece ilk günden beri kanamam devam ediyor reğl kanaması gibi böyle birşey yaşayanlar lütfen yardımcı olabilir mi?