Gokalp_mom1 kadılıyo bebek rahatsız ola bilir herhangi sebepten 39 haftada suyum geldi sancım yoktu doktor sancın baslayınca gelirsin dedi beneyim aynı dedıgin gibi taşlaşmıştı karnımda yinede gitdim yalandan sancım car dedım almıyolarmıs acile sancı olmayınca bebeyın yürek ritimleri düşmüş normalden çok asagı nefes alamıyo hemen sezeryene aldılar normal doum istiyodum bebeyim 39 haftada olmadına ragmen mosmor dogmustu aglamıyodu igne filan vurdular düzeldi neysekı sımdı 10 aylık yanımda korlutmak gibi olmasın bence hastaneye git bi baksınlar