cauuv1 daha hiç bir şey söylemedi bir ay kadar sonra detaylı ultrason olacak normal şartlarda 11 Ağustos doğum tarihi veriyor ama ben normal çok istiyorum sezaryenden biraz korkuyorum 🥹 ama tabiki hayırlısı neyse o olsun bebiş nasıl gelmek isterse öyle gelsin 💞 tabi benim ilk olduğu için neyle karşılacağım nasıl olacak hiç bilmiyorum daha alışveriş bile yapmadık kayınvalidem sağolsun cinsiyet öğrendiğimizden beri o alıyor 😅 bugün kontrol vardı hatta doktor ağrı rahmine mi giriyor diye soruyor ona bile emin değilim çünkü anlayamıyorum 🥲 hafif sancılar oluyormuş rahim büyüdüğü için 🙏🏻 sizin tecrübeli olmanız ayrı güzel insan neyle karşılaşacağını biliyor 😌 hangi şehirdesiniz ben istanbuldayım