Kızlar önemli bir şey soracağım. Daha önce kimyasal geçirdiğim için doktorum Duphaston verdi. 12. Haftaya kadar kullanılacak dedi. Devlet hast kontrol için gittiğimde, progestan yazdı. Duphaston pek tavsiye etmiyorum dedi. Sağlık ocağındaki doktor da aynı şekilde. Kendi doktoruma sorduğumda ise, ikisi de aynı farketmez dedi. Her ikisinin de aynı etkisi dedi. Progestana geçebilirsin dedi. Ne yapacağımı şaşırdım. Siz ne kullanıyorsunuz? Tavsiyeniz nedir bu durumda 🌸