nurmltli61 Bugün çok ayakta kaldım kalçam çok kötü ağrıyor yürümemi bile engelliyor nasıl geçecek bu🥹
nurmltli61 Cacaege daha iyiyim en azından yürüyebiliyorum suan zorlanmadan😂😂ama yine ağrıyor 🥹sen nasılsın ?
Cacaege nurmltli61 çok şükür 🌸bende iyi olmaya çalışıyorum 30+6 oldum bugün, iş yerinde zorlanıyorum çalışabilir raporu alcam ama sürekli oturduğum için bel kalmadı 😂yatmak istiyorum