bebegimolacak Kızlar fena grip oldum, doktora gittim hamilelik deniyoruz ama bat 15 dedim. Beta bakalım dedi ben de şu an çıkmaz dedim olsun bakalım dedi ve negatif çıktı. Bat 15 negatif olması normal dimi?
Nurellaaaaaaa1212 bebegimolacak bat 10 doktorum suan kanda cıkmaz bi kaç gün daha bekleyelim dedi. Bence cıkmaz daha
leyl25 bebegimolacak bende aynı geçen ay öyle olmuştum doktora söyledim beta baktılar çıkmadı doktor olsada çıkmaz demişti zaten değilmişim de :( ama annelik içgüdüsü işte sadece parol taktırmıştım serum ya varsa diye olmadan bile onu düşünmek…
bebegimolacak DuruDefne_mommy kuzum ovülasyon yapmadım ama bence oldu uzayan yoğun akıntım oldu bitti dün🙏🏻
bebegimolacak Nurellaaaaaaa1212 evet bence de çıkmaz ama yine de negatif diyince canım sıkıldı ama çıkmaz zaten çok iyi biliyorum
Cicekbahcesi12 bebegimolacak benimde bat 14 ve asiri gribim. 28 şubatta yumurtadim ilaç içemiyorum degerlendirdigimiz icin kendi kendine nasil gecicek 🤦♀️
arven000 bebegimolacak canım akıntı bittikten 1-2 gün sonra da çatlayabiliyor yumurta haberin olsun. Benim akıntım oluyor tamamen bitiyor ve sonraki gün çatlama oluyor.
Cicekbahcesi12 bebegimolacak ramazandan dolayi onu da gun içinde alamiyorum ama aksamdan aksama oldugu kadar artik 🤦♀️ insallah 14 martta mujdeyi alirim da ilacsiz cektigime değer bu hastaligi 😔