Ecekcln tabii karar sizin ama ben koymazdım 🥹 direkt kız ismi ve bu sıra revaçta.. bide bu tip isimler hep riskli ya, ileride iş hayatında bile karşısına çıkacak. Geçen hafta birisiyle mailleşip duruyorum Deniz hanım diye diye oda aksini söylemiyor bugün telefonla aradı erkek çıkınca yerin dibine girdim. Kusura bakmayın filan dedim adamcağız o kadar bıkmış ki alıştım artık ya filan diye geçiştirdi