ayseayseaysee Merveerol28 anaokulu öğretmeniyim 🥰 sağlıklı olsunlar da artık biraz ödemi de görmezden gelebiliriz 😅
Hsny_6 ayseayseaysee doktora gidince de teyit oluyor sanki baş aşağı görünüyor☺️ ben de çok heyecanlanıyorum vajinal mi sezeryan mi olacak diye merak ediyorum en çok da bebeğimi merak ediyorum 🥹😍 sağlıkla huzurla mutlulukla kavuşalım bebeklerimize inşallah ☺️🙏🏻
Mercan0652 mihraninannesi55 ay evett nerden bildinn denedin mi😅 3 mum olarak değil de 1 mum olarak yapiyodum ben 3 de olur 😅 afedersin kbzlk var bende o şekilde yapıyorum kolay oluyor ahahsjkf belki o da kolay olur diye düşündüm 😂
mihraninannesi55 Mercan0652 pozitif dogum postlarından birtanesinde okumuştum 🥰 Ikınma yöntemi çok fazla yırtılma yaparmış onu çok önermiyorlar bilginiz olsun .. Pilates yaparken deniyorum rahatlatıyo ,Kabızkende denenilir evet iyi fikir 😂
ayseayseaysee mihraninannesi55 Mercan0652 ben geçen gün bebeimgeliyor instagram hesaplı Esra Ertuğrul’un eğitimine gittim. Nefes tekniği olarak 1 derin nefes, mum üfleme ve 3 kez kısa kısa karahindiba üfleme öğretti. Hepsi arka arkaya ve sancı sırasında olacak şekildeymiş. Açıkcası hoşuma da gitti. O koordinasyonu sağlarken ağrıya değil nefese odaklanabilirim gibi geldi
ayseayseaysee mihraninannesi55 Mercan0652 İşaret parmağını sanki o çiçekmiş gibi hayal edip kuvvetlice 3 kere üflüyorsun. Bir kere derin nefes aldım, kuvvetlice 10/15 mumu üflüyor gibi üfledim hiç ara vermeden 3 kere de kesik kesik hızlı nefes verdim. Bu esnada istersen parmağına üfleyebilirsin
Sevulyy ayseayseaysee bende 32 de kontrole gittiğimde baş aşağı dönmüştü şimdi 33teyiz çatı kemğine kasıklara baskı yapıyor karnım sertleşiyor o düşecekmiş gibi hiss bendede oluyor. Umarım normal durumlardır bunlar 😊 insan tedirgin oluyor
ayseayseaysee Sevulyy ben baskı ve sertleşme durumunu sorduğumda normal çıkmaya hazırlanıyor demişti 🥰
Rafaelli ayseayseaysee donmez bence , artık cıkmak ıcın hazırlanıyordur kesin))) benımde 2cı gebelik ama baş yukarda 😏33haftamdayım normalde ama bebek ılerı haftalarda 34-35, 2.500kq, donucekmı belli deyıl
Endoplazmik ayseayseaysee ya bisver biraz dinlenelim yani şahsen ben 34 yaşındayım yorucu bu gebelik bir de evde oğlum var
KLORAKHANIM ayseayseaysee çıkmaz sanmıyorum yavaştan kanala ilerler benim kızım 29. Haftada döndü 37 de kanala girmişti zaten 37+5 de doğdu ama ben hiç egzersiz yapmadım uzun sürdü kanala inmesi sen devam edersen bence 3-5 haftaya kanala sokarsın bebeni 🥲 mide kısmında boşluk oluşmaya başlayınca kanala ilerliyor 💝 saglıkla al kucagına
ayseayseaysee Rafaelli ben youtubedan Sinem Dumanın pilates hareketlerini yapıyorum düzenli olarak bir de ElikaTv nin pilates topuyla çalışmasını yapıyorum günlük 30/40 dk falan sürüyor. Döndürme işleminde baya faydalı oldu. Eğer riskli bir durumunuz yoksa tavsiye ederim 🙏🏻
ayseayseaysee KLORAKHANIM ay ben ejderha büyüttüğümü düşünüyorum çoğu zaman içimde 😅 minimum sancıyla, sağlıkla doğrayım da kurtulayım şu yanmalardan 😅