ayseayseaysee vücutta çok var mı emin değilim ama bende de el ve ayakta var. Hatta 1 haftadır parmaklarım geceleri uyurken öyle bir şişiyor ki, sabah uyanınca kapayamıyorum elimi baya acıyor. Akşamları ayaklarım şişiyor, altına yastık koyup yükseltince düzeliyor. Ellerimi de uyurken yukarı doğru başımın yanına koymaya başladm. Doktor tuzu kes ve magnezyumunu aksatma dedi , çok da tuz atmıyordum aslında ama birkaç gündür az su içtim şişkinlikten ve kasıkta baskıdan dolayı, belki ondandır. Korktum biraz açıkcası ama şuan daha iyi😊