Merhaba, benim de bir kontrolümde idrarda glikoz çıkmıştı ama diğer değerler normal olduğu için tek başına korkulacak bir şey değil demişti doktor. 1 hafta sonra aile hekiminde tekrar idrar testi ver demişti. Aile hekimliğindeki testte glikoz çıkmadı. O yüzden korkmayın, doktorunuz sizi diğer değerlerinize göre yönlendirir :)