rosatue Yuksellllll 0-1 olarak 7-8 takım hayli hayli yeter diye düşünüyorum. Kusma yaşamayan bir bebekse 5 de olur. 0-3ler ilk haftalar bebeği güzel sarmıyor bilginize.
Edafmo Yuksellllll yenidoğan olarak çok almayın bence ben ilk bebeğimde aldım çok giydiremedim. 5 tane alt üst takım iki üç tane tulum 10 tane de zıbın fazlasıyla yeterli olur
Sazenin Ben yenidoğan olarak 5 tane aldım diğerleri 3-6 ay kolunu ayağını katlar giydiririm diye düşünüyorum 🤭 zaten iri diyor doktor uzun boyluymuş çabuk geçeriz diye düşünüyorum