Manolya89 Tarama testi yaptırdınız mı hanımlar ben düşünmüyordum ama doktorum yapılması gerek dedi yaşım 35 ve şekerim çıktı insülin başladım detaylı herşeye bakmamı gerek dedi mecbur yaptıracağım