busra05_ Kızlar ben hep yenıdoğan bebek zıbını aldım ama suan kampanyada varmıs yenıdoğan zıbını kaç aya kadar gıyerler? Mayısta doğacak bebeğim inşallah kaç aylık olarak başka alıp tamamlayım sizce?
busra05_ DogaMom evet kesınlıkle ama ilk bebegımız suan yenıdoğan 10 adet zıbını var mayıs ayında doğacak. Şimdi 3 ay olarak mı almak gerekıyor yenıdoğan 1 aylıga kadarmıs sanırım
DogaMom busra05_ zıbın olarak yeterli bence daha ziyade 3 ay body alıp yazın sadece onu giydirebilirsiniz ben öyle yapacağım. Gezmeye giderken giydirilebilecek elbise şort veya salopet alıp dışarıda da onları giydirmeyi düşünüyorum.