Kızlar sizce hangisi veya sizin beğendiğiniz isimler nelerdir
Sevimaltnn arya bence kızımında adı 🥰
Sevimaltnn simay çok güzelmiş anlamı da okunması da çok hoş
ikimelekannesii22 tek isimmi canım🥰
Sevimaltnn evet tek 😇
Blablablabla benimde çok hoşuma gidiyor ilk sırada simay var aslında çok hoş🥰
Artık herkeste alya arya görüyorum bence Simay daha güzel 🌹
Gzm122 evet artık herkes te aynı isimler gerçekten 🥰
Arya da güzel