simsss6 Merhabalarr. 27 haftalik hamileyim. 2 haftadır mide yanması cok artti. Şurup kullanıyorum ama iki saat falan etki ediyor geri başlıyor. Gunde 1 kasiktan fazla da tuketilmiyor. Sizlerin bu duruma bir cozumu var mi deneyip ise yarayan seyler
Deleted33000 simsss6 geçen hafta bende öyleydim resmen mide yanmasından gırtlağim ağrıyordu hamilelikten önce de reflü vardı bende doktroum bana mide koruyucu yazdı onu içtiğim gün ben rahat oluyorum hiç yanma olmuyor ondan önce günde 3 defa şurup içiyordum banamisin demiyordu elma da rahatlatıyor canım bide sade soda iyi geliyor
hsezenysr 2 haftadan beri bende de çok arttı 32 haftalıgım gaviscon surup azda olsa rahatlatıyor ekstra soğuk süt ve tahin yemekte rahatlatıyor.
Hmdylvc Ya ben de bı kaç gündür çok fenayım, 33. Haftadayim. Sıcak çay falan içemiyorum, mahfediyo boğazımı. Midede bişey hissetmiyorum da, boğazımda yanma oluyo benim. Sizinde mi öyle
Sivassli58 Ben inanılmaz derecede bu konuda muzdaribim aşırı derecede mide yanmam var ilaç bir müddet rahatlatıyor sonra yine aynısı yüksek naneli sakız tüketiyorum o da biraz iyi geliyor hemşire tahin helvası yiyin demişti dün ilk defa denedim gerçekten işe yaradıı midemi rahatlattı