Cicegimmmm Kizlar 17 subat kanamam basladi 19 u dusuk yaptim hala damla damla da olsa kanamam var carsamba gunu doktoruma randevu aldim gitsem mi kanama devam ediyor diye bakmazsa bosa gitmis olur muyum bu kanama kac gun surer bilginiz varmi
Tugceelanaz Cicegimmmm Kürtaj oldun mu? Olmadıysan bile parça kalmış olabilir o kanama yapar . Kese göründüyse boş gebelik geçirmişsindir. Geçmiş olsun. Başka bir doktora daha görün derim
Cicegimmmm Merveedmnn Canim doktor adetin bitince gel dedi ama kanamam 30 gun oldu devam ediyor hatta ara ara kalin parcalar geciyor pazartesi randevu aldim gidicem farkli bir doktora
Ruhsar35 Cicegimmmm kimyasal gebelik yaşsmışsın kuzum ben tam 3 kez yaşadım onu normal adetten daha farklı oluyo ağrılı olabiliyo pıhtılar gelirdi bnm 7_8 gün sürerdi
Merveedmnn Cicegimmmm benim arkadaşımın 20 gün sürdü kanaması , beta ölçtürdü sürekli ama 0 görmesi 2 ay sürdü , düzenli düştüğü için kanamayı doktor önemsemedi
Cicegimmmm Ruhsar35 yok canim benim kesem gozuktu sonra dusuk yaptim kimyasali bende haziranda yasadim adet oldum bitti o en acisiz en az agrisiz olaniydi vallahi simdiki yumurtaliklarimi kasip kavuruyo ara ara.
Ruhsar35 Kalbimde aslında bir belirti olmafı bende kuzum 2 gün sonra kan verdiğimde değerim 2 kat artmıyıdu öyle anlıyodum