Merhaba güzel annişler 28 haftalık ikizlere hamileyim bugün hastaneye gittim doktor bebeklerin suyu fazla dedi ve haftasına göre de kiloları fazla dedi şeker yüklemesi de yapmıştım normal çıkmıştı bende açlık ve tokluk şekerimi ölçtürmemi istedi 3 gün boyunca yapıp tekrar çağırdı sizce bir sıkıntı var mıdır