TugceSenelKavak zuzulice sizin daha çok erken endişe etmeyin bence. 30. Haftada makat gelişti. 32de gittiğimde dönmüştü.
zuzulice TugceSenelKavak canım aslında zaman zaman hiç dönmesede diyorum yaş biraz ilerleyince normal doğum biraz gözümü korkutuyor hemde tüplerimide bağlatırım belki henüz doktorla doğum konusunu hiç konuşmadım daha karamsarım yani😞
Eylulcumm Beklenmeyenmucizem amincanım sağlığıyla kucağımıza alalımda korkunun ecele faydası yok neyse çekcaz artık 😊😊
Yalinn8 Ozdemiryksl ciddi mi? Umut oldun resmen 34 teyim olabilirse normal olsun istiyorum fakat dönmedi henuzz
Ozdemiryksl Yalinn8 evet canım ben de çok üzülmüştüm. İlk gebeliğim normal doğum istiyorum. 36+4 te gittiğimde döndüğünü öğrendik🤗Gerçi şimdi de kanala girmesini bekliyoruz😁 hayırlısı. Secde pozisyonu yapabilirsin. Yardımcı olur inşallah dönmesine🥰
Zuleyhakaan Eylulcumm benı annem normal doğumla 41 yaşında doğurmuş şuan 31yaşındayım. Abimle 19, ablamla 18 yaş var aramda. Hatta beni arabada doğuruyomuş o kadar hızlı doğmuşum😂
Eylulcumm Zuleyhakaan ay ne güzel bende 41 yaşında kaldım 42 de doğurcam az kaldı yıllar geçti üstünden doğuramam korkusu vardı bu beni rahatlattı 😊😊
dilcey Eylulcumm bende 38 yaşındayım bir kızım 14 diğeri 12 yaşında üçüncü de çok şükür isteyerek oldu iki doğumumda normal oldu 29. haftada da dönmüş ama ben korkuyorum ve bu doğumumu sezeryan yapmak istiyorum