Medacasol (yanlış yazmış olabilirim) fito ile karıştıt sür demişti doktor ama ben de çok çektim tepine tepine ağlamaktan nefesim kesiliyodu artık ses falan kalmamıştı. E vitamini var evicap fort mu neydi ondan aldırdım bi yerde okudum son çare temiz iğne ile delip yağını sürüyodum iyi geliyodu belki faydası olur araştırın emzirmeden temizleyin hep yapın her seferinde günde bir iki falan değil araştırın alın deneyin