Aklımız hep orada oluyor malesef benimde 11 haftalık sabah kontrolüm var stresten uyuyamıyorum en son 3 hafta önce gitmiştim kalp atıslarını duyduk herşey yolunda dedi doktorumuz 7 yasında kızım var onda hiç böyle olmamıstı ekim ayında 7 haftalık gelişim durduğu için kürtaj oldum heralde ondan birşey olcak diye aklım çıkıyor 😔