mucizemom8 Kahverengihisler inşallah bebişin seninledir 🥰 evet malesef bekleyince öyle oluyor ama zaten adet öncesi belirtirler ve gebelik belirtileri çok benzer oluyor 😇
Kahverengihisler mucizemom8 evet kesinlikle çok benzer oluyor inşallah 💖 Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun 🥰
Kahverengihisler sutlukahve_ ara ara bir anda çok geliyordu refleks mi oldum diye bakıyordum Şuan betam yükseliyor ama kese görmedik daha önce mol gebelik geçirdim kimyasal geçirdim 3 yıldır istiyoruz bakalım inşallah bu sefer sağlıkla ilerler
sutlukahve_ Kahverengihisler bende de ara ara ama az geliyor inşallah senin de sağlıklı bir gebeliğin olur sağlıkla kavuşursun
Kahverengihisler sutlukahve_ inşallah amin rabbim cümlemize sağlıklı güzel kolaylıkla gebelik sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder