Kızlar bugün 33 haftalık gebeyim. Bugün kontrolum vardı. Dr kafatası çapı 37 haftalık bebek gibi dedi. Perinatologa sevk etti. Oğlumuz olacak..daha önce 2 hafta, sonra da 3 hafta önde gidiyordu. Şimdi 4 hafta önde diyor. Sebepsiz de olabilir altta yatan birşeyler de olabilr dedi. Canım sıkıldı. Yarın perinatologa gideceğim..var mı başına böyle birşey gelen.