Nurellaaaaaaa1212 Napıyosunuz test yapanınız pozitif göreniniz bekleyeniniz var mı nasıl havalar kızlarrrrr
Cansu9134- Nurellaaaaaaa1212 ben 11 martta regli olacagim. Az once test yaptim negatif. Ama cok erken sanirim
Selinselinselin Nurellaaaaaaa1212 benim 7 yada 8 mart. İlk bu ay istedik ama hemen olmaz diye düşünüyorum
1oglanannesi Nurellaaaaaaa1212 dun yapmısdım boyleydı sabah baktım belırgınlesmıstı bu gun yıne yapayım dedım boyle
Cansu9134- Nurellaaaaaaa1212 18 ocakta kurtaj oldum. İlk hamileligimi regliden 4 gun once test yaptigimda cikmisti.
Nurellaaaaaaa1212 Selinselinselin ya uygulama beni geçen ay cok yanılttı bu ay testle takip ettim gerçekten de yanıltıyormus dedim
Selinselinselin Nurellaaaaaaa1212 bnde denemeyi düşünüyorum bir ay sırf meraktan dediği tarih mi diye
Nurellaaaaaaa1212 1oglanannesi ayy hadi inşallah kız koyulasma var o zaman ayın kaçında çatlama gördün
Kahverengihisler Benimde 9-10 gibi bekliyorum beyaz akıntım arttı birde sivilcelendim normal mi bilemedim
Byz99 Kahverengihisler bende de şeffaf. Uzayan bir akıntı oluyor iki gündür benimde bat 9 Mart ama bilemedim varmı gebelik henüz test yapmadım sonra stres oluyorum bekleyeceğim
Selinselinselin 1oglanannesi iki test arasında dağlar kadar fark var dün kü olan bekledi mi diyeceğim ama negatif bile olsa bu kadar koyulaşır mı bilemedim. Bu kadar koyu olan bugunku testte de koyu olmalı bilemedim