Kızlar biraz korkum var ya cuma gunu spinal anestesi oldum Allaha sukur ayaklandm cumartesi hemen ameliyat bandini cikartip su gevirmez bant yapistirdilr dunde dusumu aldım ıslanmadigi icin cikartmadim doktor dedi sali gunu cikart pansuman yap acik kalsin orasi kuru tut orani dedi yapistirma ama dus alinca bisey olurmu veya bantsiz kalinca acılma olurmu falan biraz rahatlamam lazim fikri olan varsa acigim