kvsrbrn amin canım inşallah, Rabbim sana da şifa versin, seni çok iyi anlıyorum ben de sezaryen sonrası birkaç problem yaşadım asla net cevap alamadim , ameliyat esnasında sağ omzum aşırı acimaya başladı hemen doktora söyledim rahmin için iğne yaptık omuzundan onun acısı dedi aradan birkaç gün geçti resmen nefes aldikca omzumdaki acı kaburgama yayıldı acıdan aglayacak derecedeydim hemşirelere söylüyorum normal diyorlar , başka doktora danıştım böyle olmaması lazim dedi kimsenin bir dediği diğerini tutmuyor