Sumiire kasıklarda ağrı oluyor bende de oldu özellikle herkesin çok rahat geçer dediği 2. Trimester full hissettim, bağlarım kısaymış heralde. Rahim yukarı çıktığı için yan bağ ve yuvarlak bağ ağrısı hissediyormuşum. Yani 20. Haftaya kadar rahim seviyeniz göbek deliğine kadar çıkacak ve bebek de kilo alıp büyüyor bi yandan hepsi üste çıkıyor. Ağrı ondan oluyormuş. Çok fazlaysa progestan fitil kullanabilirsin 1 hafta ağrıyı azaltır rahmi rahatlatır demişti doktorum ve magnezyum içtim. İsterseniz siz de sorabilirsiniz🌸