Eflaleflal valla cnm ben çok uzun süre çocuğumla o hastanede kaldım eşli refekat yok odalar tekli varsa bile ücretlidir ama onda da eşe izin yok çocuğumla 5 ay kaldık babasına ziyaret saati bile zor gösterdiler habire hadi hadi darlıyorlardı insanı yenidoğan tarafını bilmiyorum ama çocuk yoğun bakımı çok kötü hastane zaten yıkıldı yıkılacak, riskli bir gebelikse bence orası yerine Zeynep kamil yada göztepe sigortayı tercih edebilirsin, bnm Pendik le ilgili deneyimim çok kötü maalesef