Merhabalar hanımlar pgt tüp bebek ile 12 haftalık hamileyim cuma günü kontrolüm vardı çok şükür herşey yolunda dedi doktor bugün fark ettim ki sol elim sağ elime göre şiş çok aşırı değil ama belli biraz yani tansiyonum normal çıkıyordu bende tansiyon aleti yok fakat annemlerde var orada ölçtüğüm zamanlarda 10-11 arası geliyordu hep , birde bende bir miktar pıhtılaşma bozukluğu vardı ve 3 aya kadar hem ecopirin hem oksapar 4 binlik kullanıyordum doktor en son ki Kontrolde ecopirin bıraktırdı ve sadece iğne devam et dedi iğneyi de axeparin ile değiştirdi aynı şekilde 4 binlik olan sizce bunun etkisi olabilir mi bu şislik normal mi acaba doktoruma da ulaştığımda soracağım ama sizlerede sormak istedim