Gzm122 Kızlar temmuz da doğumum olacak, bebek doğmadan önce detaylı dip köşe bir temizlik olsun istiyorum. Yardımcı bir abla mı çağırmalıyım yoksa sizce mayıs gibi ben kendim yapabilir miyim? Mayısta 6 buçuk aylık olucam çok zorlanır mıyım bilemedim.
Aylaa123 Gzm122 doğumunuz temmuzdaysa mayısta çok erken değilmi ev batıyor gene ben 37 haftalıkken felan yapmıstım
Glhayat_54 Gzm122 yani imkanın varsa birini cağırmaya ve güveniyorsan kendi başına yapma temizlik.. Ama kendin yapacaksanda , zorlanmadan gün gün, oda oda yap Sonucta hamilelikte ne zaman ne olacağı belli olmuyor dikkatli olmak lazım…
Deleted33000 Gzm122 ayy tam aradığım post benimde doğumum vaktinde olursa 6 temmuz görünüyor ama erken doğum riskim de var biz temizlikten önce doğalgaz döşetecegiz eşim de diyor yaz temizliği yapma kısa doğru yap risk alma ama bende takintiliyim biraz temizlik konusunda iki eziyet de yapmak istemem ha normal gecseydi gebeligim seninki gibi Mayıs ta halıları filan yikatir yaz temizliği yapardım doğuma yakın da üstten bı temizlik yapardım olurdu yani yardım edecek biri varsa çağır yoksa bı abla cagirirsin Mayıs’ta yaparsın temizliği
Gzm122 Aylaa123 Aynen bende erken diye düşündüm ama doğuma yakın ben kendim yapabilir miyim bilemedim 🤷🏻♀️
Gzm122 Deleted33000 aynen ama sizin riskliyse siz sakın ellemeyin boşver canımızdan kıymetli değil bende abla çağırıcam en iyisi
Aylaa123 Gzm122 ben kendim yapmıstım dinçtim ama kendiniz yapamayacaksanız yardım edecek birini çağırırsınız doğuma yakın temizlik daha mantıklı
Deleted33000 Gzm122 çağır canım sende yorma kendini abla gelmeden dolap içlerini kendi elinle yaparsan büyük işleri de abla halleder halılar da yikamay oh mis olur gider ayy canım temizlik çekti resmen😅😅😅
Deleted33000 Gzm122 sen azar azar dolap içlerine girersin belki bayramdan sonra havalar düzelince ozamana kadar tut kendini bacım😅😅😅