Liddle_mom Kızlar kendime takım almam lazım hastane için ama elbise istiyorum emzirirken zorluk yaşamıycagım bir elbise bide önü düğmeli alt üst takım alanlar memnun olanlar aldıkları sayfaları yada resimleri atarsa çok makbuş geçer
Selinselinselin Liddle_mom önü düğmeli olsun bir de pamuklu ben katia bonyden almıştım hastane için değil evde giymelik cok rahat ettim. Devamlı bebek kucakta olunca terliyorsun pamuklu olması o açıdan iyi sentetik polyester karışımlılarla rahat olmuyor
Happyka Liddle_mom Mayıs başında ılık oluyor haziran başı artık sıcak olacak. Kısa kollu alın bence zaten hastahane sıcaktır . Bende Mayıs’ta sezaryan olacağım kısa kollu alacağım
Liddle_mom Girlmama ay çok hoş ben nisan sonu mayıs başı gibi doğum yapıcam rahatlığı nasıl acaba kumaşı falan
Girlmama Liddle_mom valla kumaşı saten tam sizin havaya uygun ben bu ay doğum yapıcam herkes soğuk tutar diyor ama hastane klimadan yanıyor o yüzden hiç problem olmicak kolları falan dantelli aşırı hoş suwen de buna benzer başka takımlarda var bakmanızı öneririm 🤗
Beril16 Liddle_mom Bende Nisan sonu Mayıs başı annesi olarak yerimi alayım hemen 🥰❤️ O kadar çok lohusa elbisesine baktım ki hiç istediğim gibi bulamadım. Sizden fikir olur belki banada 🌸🌸
Selinselinselin Liddle_mom kısa kollu veya uzun kollu veya atlet şeklinde takımlar var. Ben hepsinden almıştım aynı şekilde şortlu veya uzun pantolon sonuçta ev ortamı 😂. Ama ilk zamanlar babanne ded varken uzun olanları giymiştim 2 güne gittilerdi zaten🤪
Liddle_mom Selinselinselin bende ev için alcam şortlu falan hastanede çok hoşlaşmam öyle gecelik gibi şortlu gezmekten 😆kısa kollu elbise ve gömlek takım düşündüm
Liddle_mom Happyka bende aynen öyle yapmayı düşünüyorum sen nerden almayı düşünüyon varmı aklında bi yer
Selinselinselin Liddle_mom hastane için aldıklarım vardı beyaz böyle sıkıcı olanlar varya 😂 kısa kollu pant birde uzun kollu pant birde uzun elbise vardı agzı yuzu yamuldu süt lekesi geçmedi attım bende😂katıa bonyleri hala giyiyorum kızım 5 yaşında😂
Liddle_mom Selinselinselin o derce yani süper ya bende iste öyle ağzı yüzü yamulsun istemiyom hani sadece hastanede giydim bitti gitti olsun istemiyom
Selinselinselin Liddle_mom evet ama yumuşak olanlardan pamuklu olanları aynı markanın sırf şık duruyor diye aldıgım vardı ütü isteyen cinsti bir de rahat edemiyordum
Liddle_mom Selinselinselin şimdi dediğin markaya internetten baktımda çeşit yok ya sabahlıkta hiç yok🤷♀️
Selinselinselin Liddle_mom bende şimdi baktım hiç bişey yok bir iki tane anca. Acaba yemi sezona mı hazırlanıyorlar. Stok yenilememişler