Asiye_ 6 aylık hamileyim ve hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri ilaç içiyorum ilk verdiğim kanda tsh yüksek çıktı doktorum dahiliyeye gönderdi her sabah aç karnına içiyorum ilacımı 6 aydır ve her ay düzenli dahiliyeye gidip kan veriyorum değerime baktırıyorum korkulacak bişey yok ilacı içince sıkıntı olmuyo zaten ama içmezsen sıkıntı mesela bebek gelişmiyor veya kötü durumlar olabiliyormuş