Senos 37.haftada plasenta yaşlanması başlayan ve sonunda 40 haftayı geçen kızım ile kavuşmanın vakti geldi çattı 😌 Son kontrolümüzden sonra doktorumuz ile beraber suni sancı verilmesine kadar verdik.. Hastanemize geldik ve 12:30 gibi suni verilmeye başlandı. Kendi sancımda vardı benim sadece biraz hızlandırdılar olayı 😇 Saat 15’e kadar herşey normal hafif ağrılar hissetmeye başlamıştım. Belli bir süre sonra suniyi kestiler zaten kendi sancılarım ile devam ettik. Bu ağrılar giderek artıyordu tabii. Odamda hiç oturmadım sürekli gezdim, kendimi olabildiğince sıkmamaya çalıştım. Bu sırada ebeler geliyor açıklık kontrolü vs. yapılıyordu. Artık sonuna yaklaştık çünkü ıkınma hissi geliyordu. Ebe geldiğinde tam açık olduğunu söyledi. Neredeyse odamda doğum yapacaktım 😲 apar topar doğumhaneye indirildim ve 2 ıkınmada meleğimi saat 19:31’de kucağıma aldım 💖doktorumuz bile ilk gebeliğim olduğu için yaklaşık 15 saat süreceğini söylemişti. Ama ben daha da kısa bir sürede doğum yapmıştım 👍🏻 evet hiçbir şey kolay değil.. o sancıları kuzuma kavuşmanın en güzel yol olduğunu düşünerek geçirdim. 🤲🏻👼🏻 Normal doğumdan korkmayın kızlar, benim canım çok tatlıdır aslında 🤗 Bu bizlere verilmiş en güzel şey. İnanın herşey unutuluyor. Kokusu, mırıldanması pahabiçilemez 🧿🥰
Aysedgrlikrkmz Senos çok güzel yaaa maşallah Rabbim sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼🥰
Metonya Senos hayırlı olsun sağlıkla büyütün. Kesi atılması ve dikilmesi çok can yakıyor mu en çok ondan endişeleniyorum 😞
Senos Enesim 2 saatte bir gibi bakıldı, ilk başlarda oluyor bi 4cm olunca pek hissetmiyorsun zaten sancılar onun acısını bastırıyor
Zeynoveannesi Senos ya süpersiniz ne kadar güzel anlatmışsınız😍 bende çok istiyorum normal doğum olmasını 😍 Allah inşallah bizim de gönlümüze göre verir sizin gibi kızımıza sağlıkla sıhhatle kavuşuruz Allah analı babalı büyütsün ❤️
Senos Zeynoveannesi çookk sağol amin canım 🥰 Allah hayırlısıyla kavuştursun sizi bebeğinize inşallah dilediğin gibi olur herşey 🤲🏻🤗