ozge41a Kızlar geçen ay kimyasal düşük oldu 22 ocakta en son adet tarihim 7 gün gecikmeyle 39 beta çıktı sağlıklı mı sizce yarın doktora gitcem cok korkuyorum yaa birininde 7 gün gecikmeyle betası 1000 miş benim geç döllenme olduğu için mi bu kadar düşük
ayssss1 ozge41a hakkında hayırlısı olsun canım benimde geç döllenme oldu iki gün de bir aynı yerde kan verip iki kat artıp artmadığına bakman gerekiyor
mrve_bas Benim de geç döllenmeydi Mayıs 28 son adet tarihimken düzeltilmiş Haziran 20 dediler. 2 günde bir kan vermen gerekiyor ve beta değerinde 2 katına çıkıyor olmalı