Kızlar şimdi muayeneden çıktım. Karından muayene etti, alttan değil. Kese var düzgün ama bebek gözükmüyor. Betam 15binlerdeydi kesin kalp atışı duyarız diye ümit etmiştim. 10 gün sonra tekrar gelin o zamana görmüş oluruz dedi doktorumuz bi sorun görmedi ama ister istemez telaşlandım bir☹️ sizlerden de yorum almak isterim