2 ay önce sezeryan doğum yaptım ve hala lavaboya çıkmakta zorlanıyorum canım çok yanıyor Kays’ı hoşafı da içiyorum her sabah Kays’ı çayı içiyorum aç karnına ama geçmiyor nasıl geçirebilirim yardım eder misiniz lütfen kalıcı olarak nasıl geçirebilirim