Kardelen_nur 36. haftamda nst de ağrım çıktığı için ve normal doğum istedigim için doktorum Cati muayenesi yaptı Eliyle yaptı jel sürüp çok kısa bir işlemdi zaten .36.haftamda acılmam yoktu ve catımın doguma müsait oldugunu söyledi . Suan 37+4 teyiz Tekrar cati muayenesi yaptı 1 cm acılmam varmış . Persembe günü tekrar kontrole cağirdı acılma devam etmişmi etmemişmi diye ..
normalde 37.haftadan sonra yapılıyor ama nst de çıkan sancıya göre erkende yapabilirler