Ben 29 haftalığım bazen hala kasıklarımda hissediyorum o haftalarda çok normal hissetmen bende endişeleniyordum niye bu kadar aşağıda diye ama doktorum bana nerede rahat ise orada durur bebek yeri daraldıkça zaten üstlere çıkıyor demişti benim şimdi bazen kasıklarımda bazende midemde bile hissettiğim oluyor gayet normal yani